Nem védi a szívet a kiegészítőként szedett kalcium és D-vitamin
Magyar Cukorbetegek Országos Szövetsége - MACOSZ.hu, akadálymentes verzió
Kilépés az akadálymentes nézetbőlA Macosz.hu oldalon jelenleg 340 ember vezet internetes naplót! Mondd el Te is véleményed és kérd ki másokét!
Részletek Még több tippCikkek
Cikkek
Nem védi a szívet a kiegészítőként szedett kalcium és D-vitamin
Forrás: WellnessCafe
A kalcium és D-vitamin étrend-kiegészítők nem védenek a szívproblémáktól és nem előzik meg a szélütést - állapította meg egy elemzés, melyben több, korábban közzétett tanulmányt tekintettek át bostoni kutatók.
Howard D. Sesso munkatársaival 17 korábbi tanulmány elemzése után megjegyezte, hogy az eddig elvégzett vizsgálatokat más célból tervezték, az átfogó kép kialakítását pedig az is nehezítette, hogy a vizsgált kiegészítők jelentősen különböztek egymástól.
Olyan tanulmányok is akadtak a szemügyre vett 17 között, amelyek igazolták a kalcium és a D-vitamin szívérrendszeri védőhatását, ám ezekben nem egészséges, hanem főként vesebeteg páciensek vettek részt. Az egyik szakfolyóirat keddi számában megjelent közleményben Sesso azt javasolja, hogy egészséges emberek ne egészítsék ki étrendjüket kalciummal és D-vitaminnal.
A szakfolyóirat szerkesztőségi cikkben emlékeztet korábbi esetekre, amikor például az A-vitaminról és E-vitaminról hitték évekig, hogy többféle betegséget megelőznek. 2005-ben és 2007-ben azonban napvilágot láttak azok a nagyjelentések, amelyek kimutatták, hogy valójában mindkét vitamin-kiegészítés inkább emelte a halálozási kockázatot.
Kérjük jelentkezzen be, ha hozzá szeretne szólni
Kapcsolódó tartalmak:
12 tanács a dohányzás csökkentéséreFelére csökkenti a diabétesz kockázatát a sok D-vitamin
Megdöbbentő tények a cukorról
Diabétesz Világnap Kaposváron
Diabétesz Világnap Kaposváron 2010. november 20-án!
Fény derült az I-es típusú diabétesz működésének genetikai titkára
Az éhínség idején született felnőtteknél nagyobb a diabétesz kockázata
Túlsúly és depresszió – az ördögi kör
A fehér rizs növeli a cukorbetegség esélyét
A csontritkulás elleni gyógyszerek cukorbetegséget okozhatnak?
A grépfrút segíthet a cukorbetegeknek
Cukorbeteg életmód tábor Hévízen!
Fórum a cukorbetegségről általában II.
Tisztelt Hermányi doktor!Kezdő cukorbetegséget(7-es éhgyomri...
A férjem 34 éves. Megmértük a vércukor szintjét és 18.1 v...
Érdeklődni szeretnék a napi szénhidrátmennyiségem 160 Ch-ban van megadva. Tanácsot szeretnék kérni,hogy...
Kedves Mamika 51! Kérdésére az alábbiakat gondolom: Ön intenzív inzulinkezelést kap. Ilyen típusú inzulinadagolás mellett az étkezéseinek számát az orvossal - felteheően - meg kellett...
Még több kérdésBMI (body mass index vagy testtömeg index) megmutatja, hogy Ön túlsúlyos-e. Értéke 18,5-25 között normális, 25-30 között túlsúlyról, 30 fölött elhízásról beszélhetünk.
Legfrissebb topikok:
Fórum a cukorbetegségről általában II.Vércukor mérés, vércukor mérők...
A cukorbetegségről általában
Leszokás a dohányzásról
Politika és cukorbetegség
gyógynövények cukorbetegeknek
Még több fórum topik
Topik: Fórum a cukorbetegségről általában II.
Aranyhal: Öcsémék kisfiánál a kb. 18 hónaposan beadott agyhártyagyulladás elleni védőoltást...
Legfrissebb blogok:
Édes élet, némi keserűséggelblog
seresjdibetes2allapoti tapsztalataim
Tapasztalataim
betegsegem
Egészséges élet kezdete egy betegséggel
Még több blog
nem nem nem
2012-04-30 15:50:00
Nem szeretem közölni, hogy cukorbeteg vagyok. A balkezes ember se közli, hogy balkezes, van ilyen és kész. Utálom a lesajnáló pillanatásokat.
Legfrissebb videók:
Diabéteszes neuropátia szűrés SzegedenTéli megbetegedések és védekezések ellenük
Tekerjünk együtt
Az immunrendszer (2/2)
Még több videó
2012 Május
| H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 | |||
Programajánlat:
Cukorbeteg tábor 2012-ben is!
Egész héten színes szabadidős programok várják a legifjabb diabéteszeseket. A tábor ideje...
A hónap programjaiÉves naptár
Ha a tablettát rendszeresen beveszem, a diétára már nem kell különösebben figyelni. Egyébként is napi három (vagy több) zsemlére vagyok beállítva.
Elmúlt a "zsemle korszak". A napi fogyasztásra ajánlott szénhidrát mennyiség zsemlében végzett kiszámolását az egyszerűség diktálta, hiszen egy zsemle 30 gramm szénhidrátot tartalmazott. A mai korszerű diabétesz kezelés diétás szemlélete szerint a zsemle és más, fehérliszttel készült termékek helyett előnyösebb a rozsliszttel, a durumliszttel, esetleg...
További tévhitekMacoszról
Küldetésünk elősegíteni a cukorbetegek képzését, nevelését, oktatását, diabétesz témakörében. Honlapunk segítséget nyújthat mindenkinek aki cukorbetegséggel küzd, vagy a megelőzéséhez szeretne segíséget kapni.
Passzív dohányzásról akkor beszélünk, amikor egy egyébként nem dohányzó személynek a mások által szívott... Tovább
A kosárban 0 termék van 0 Forint értékben
Időjárás
Útvonaltervező
Magyarországi autós utak tervezése








Kommentek
Még nincsnenk hozzászólások.